onsdag 4 juli 2012

Som ringar på sommarhärligt vatten....... och som söta små karameller

Tänkte att det ju var en fin idé när vännen Maria föreslog att jag borde göra en Fb-sida för toffelanna. of Sweden. Tog tag i det till slut. Efter ett par dagar har jag nu förstått hur rätt hon hade. Va roligt det är att se hur "ryktet" om mina träskor sprider sig som ringar på vattnet. Utlyste en liten tävling, gillar och delar man min sida under juli månad har man chans att vinna ett par träskor modell Classic. Självklart designar man dem som man vill själv..... :). Är du inte med i tävlingen än så gå in här och gör ditt gillande du också. https://www.facebook.com/ToffelannaOfSweden

Fick hem en ny modell idag! Jättesvårt att se den framför sig innan man fått hem den och jag var förväntansfull. Jag tycker att de blev superfina, - som små söta karameller. Vill visa hur fina de kan bli både med och utan rem bak samt hur fina de är som hög trä likaväl som pu, matt lika väl som lack....

Nästa vecka är familjen på roadtrip i Sverige. Ska passa på att besöka min underbara leverantör. Blir kul att ses i real life och också få en lektion i tillverkningen av de fina träskorna och tofflorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar