fredag 13 juli 2012

Ny stjärna på Träskohimmeln och träskosnack

Dagen idag har fyllts av träskosnack. Jag har både levererat till urfina kunder och fått nya friska härliga kunder idag. Jag gillar verkligen att prata vristremmar, storlekar, färger, bottnar/klackar, modeller, stansar, leveranser, tillverkning mm. Har träffat nya ansikten likaväl som gamla vänner och dessutom fått återse en gammal go vän. Härligt!

När jag var hos min fantastiske tillverkare fick jag en ny modell i handen. "Star" heter den och det är helt enkelt en finfin stjärna i stansen. En ny stjärna i träskohimmeln är alltså född!

Att vädergudarna har varit emot oss idag gör alltså ingenting för jag har haft en dag fylld med packning inför lite semester blandat med riktigt härliga möten.

Har uppdaterat bloggen lite nu vad gäller "färger", "om träskorna" mm. Kolla gärna runt lite.


1 kommentar:

  1. Tack för bra support idag, nu väntar jag bara på leverans :)
    kram A

    SvaraRadera