måndag 30 juli 2012

Dålig uppkoppling = Bra avkoppling!?

Nyss hemkommen från två veckors härlig semester med delvis dålig uppkoppling. Frågan är om dålig uppkoppling faktiskt kan vara just bra avkoppling istället. Från att kolla sin mail och fb flera gånger per dag  gjorde jag det ett par gånger i vecka. Mycket lärorikt och till slut härligt! :)

När man inte kan vara uppkopplad och ha koll på andra läggs fokus på sig själv och familjen hela tiden och det gav massor med härlig tid att klura på framtidens spännande utmaningar.

Det är inte så långt kvar till skolstart och jag ser fram emot den..., ja min dotters skolstart då alltså. :) För min egen del blir det ju fortsatt härligt säljjobb för House of Lola, halvtids spännande studier och fortsatt superkul arbete med toffelanna. of Sweden. Att jag inte kommer ta emot sommarlovsfina elever i augusti är ett beslut som jag fortfarande är mycket tillfreds med.

Självklart har jag haft toffel-trotjänare med mig under semestern, två par favvisar fick hänga med i packningen och de har blivit flitigt använda under hela resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar