onsdag 27 juni 2012

När det blir ens eget....

Kändes häftigare än vad jag hade kunnat tro när jag satte på mina egna etiketter på de nylevererade träskorna idag. Kände redan från början att det nog vore klokt att ha egna etiketter på träskorna/tofflorna och nu fick jag äntligen tiden att fixa hällapparna.

På Midsommarafton var det häftigt att se några vänner/grannar gå runt i  "mina" träskor. Det är också jätteskoj när man får mail från nöjda kunder som glatt meddelar att de spritt "ryktet" om toffelanna. of Sweden vidare redan. Före detta kollegor som köper träskor till döttrar, bästa vänner som beställer till sina svärmödrar, döttrar som köper till sina pappor och härliga kunder som beställer till sig själva helt enkelt  :). Kort och gott, va kul det är att vara i gång!

Jag förstår att jag inte kan luta mig mot mun till mun metoden i marknadsföring för alltid. Frågan är bara vilken metod man ska ha för att marknadsföra sig på bästa sätt. För visst vill man synas, men synas i rätt sammanhang är ännu viktigare... Tills vidare vet jag i alla fall att jag kommer att synas runt om i massa hallar, sommarstugor, charterresor, kontor, klassrum mm mm. Dessa sammanhang kan ju inte vara fel för de är ju i samband med mina fina kunder.

Lite bilder på dagens leverans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar