fredag 8 juni 2012

På fötterna på målsnöret....

Nu har jag bara en vecka kvar i skolans värld. Jag känner att jag har fattat helt rätt beslut när jag nu på allvar närmar mig målsnöret. Trots att betygen är satta, mycket redan utrensat och eleverna mentalt gått på sommarlov var det lite tungt att stiga upp och gå till jobbet idag. När jag dock kom på att jag ju kunde matcha en av favoritklänningarna från favvomärket med mina Butterfly ljusrosa (matt) träskor blev det lite lättare att sätta sig i bilen till jobbet. Fick många glada tillrop under dagen både från kollegor och söta elever. På måndag blir det leverans till "toffelanna.-nyfikna" kollegor.

I dag kom en hel laddning finfina träskor och tofflor som snabbt som ögat ska ut till mina fina kunder. Först ska jag dock fota träskorna/tofflorna så att alla kan se de nya fina kombinationerna. Så roligt det är med alla nya kombinationer som fyndiga kunder kommer på till sig själva. Bilder kommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar