tisdag 5 juni 2012

Har alltid älskat träskor så länge jag kan minnas. Varje försommar tog mamma mig och min syster till den lokale träskotillverkaren för att prova ut sommarens träskopar. Oftast blev det klassiska svart, helt ok, men lyckan var ju gjord såklart den gången jag fick ett par ljusblå i lack, det glömmer jag aldrig.

För tio år sedan köpte jag mig ett par marinblå med skånskt gåsmotiv på. De klampade jag runt med i skolkorridoren. Efter det har det blivit några par till som står i hallen i olika färger.
Men för ett par månader sedan kom tanken på ett par träskor i just den där modellen med den där klacken och i den härliga rosa färgen som blir så fint till den där nya klänningen. När jag då lät en träskotillverkare tillverka just det där paret kom idén att göra något större av det.

Nu är jag alltså här och kan erbjuda alla som älskar träskor eller tofflor att designa sin egen favoritmodell i just den där färgen som passar till just den där kjolen, klänningen, brallorna. Härligt!

Här är en liten video ihopsatt av några av mina egna bilder på de träskor och tofflor jag själv beställt hem!



4 kommentarer:

  1. Så många fina modeller och färger! Mina rosa är som små karameller! Lycka till Anna!!! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag tror det kommer gå superbra detta Anna! Mina rosa används flitigt, mina vita väntar fint på skolavslutningstider ;-) Heja dig! Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Johanna! Snart är det dax för både vita träskor och den blomster tid........

      Radera