lördag 9 juni 2012

Ny sändning = lilla julafton

Varje ny sändning jag får hem känns som julafton för mig. Trots att jag fått se många fina varianter redan är det alltid lite svårt att se just den där modellen, "med den klacken och med den färgen", framför sig innan man just har den just framför sig. Den nya sändningen blev, precis som de andra, otroligt fin. Jag har fotograferat de tofflor/träskor som är "nya" för mig och som jag inte redan har foton på. Kolla collaget! 


Kommer sedan att peta in respektive bild i rätt album (under modeller). 


Nu återstår det mysiga arbetet med att pyssla om kartongen lite med silkespapper, fin påse och choklad innan det är dax för leverans.




4 kommentarer:

  1. Oj, vad fina mina prickiga blev!!

    SvaraRadera
  2. Oj vad många fina! Där såg jag två favvomodeller :)

    kram A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nyfiken! Vilka är just dina favvisar Annica?! :)

      Radera