torsdag 2 maj 2013

Träskor, i ett år!

Den 1 maj 2012 tog jag denna bild. Jag hade precis fått mina första provkollektions-träskor och jag tog mig till en av de vackraste platserna jag har i mitt närområde för att med enkla medel fotografera träskorna. Jag hade verkligen ingen aning vad jag hade gett mig in på.
Året har varit spännande och jag har lärt mig massor. Jobbmässigt har förutsättningarna ändrats (har härligaste jobbet) och jag har fått allt mindre tid till just tofflorna men jag gör vad jag kan för att alla ska kunna få fina och härliga träskor och tofflor inför våren och sommaren.
Jag älskar Träskor och jag blir alldeles fnittrig när jag inser att jag faktiskt har skapat förutsättningar att  delvis få jobba med just det så mycket jag vill och har möjlighet. :)
                                                                      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar