måndag 1 april 2013

Träskotid!

Även om Påsken fick firas med snö i kanterna för många av oss i Sverige är det ju faktiskt härligt med färgglada butiker, färgglada maträtter och färgglada...träskor. :)

När jag fick hem de två olika modellerna (Jenny och Ankle Close) som numera går ner till storlek 33 och 34 blev jag så glad. Så kul att äntligen kunna erbjuda de lite större småtjejerna en fin träsko med rem. Lycka!

Den 20 april är det dax för mig igen att besöka butik "Lite Rosa" http://memejochoopsie.blogspot.se/ i Borås. Förra gången jag var där stod vinter och jul för dörren och trots det var det ett glatt gäng tjejer som kom dit för att designa träskor och tofflor. Jag ser verkligen fram emot mitt nästa besök, Borås here I come!
Gilla oss på Facebook
Nu kommer jag att ha ganska frekventa beställningar i april/maj hos min tillverkare vilket underlättar för er som mailar in era beställningar till mig. Ni behöver inte vänta så länge. Inte vill man vänta när man snart faktiskt kan börja klampa runt i sina nya träskor?! :)

Bild på fina träskor till barnen nedan. Modell-collagen under "Modeller" är uppdaterade med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar