onsdag 8 maj 2013

Färg eller inte färg, det är frågan?!

I mina jobb har jag förmånen att jobba med mycket färg. Matchningar av färgnyanser, val av färg osv. Själv har jag nu, när jag blivit lite äldre, insett att jag inte är en så färgstark person själv vad gäller kläder, inredning, bilar osv. Men jag ÄLSKAR när kunder tar ut svängarna och faktiskt väljer färg. Lika mycket som jag älskar just det lika mycket sympatiserar jag med mina medsystrar som väljer den enkla? vägen med vitt, svart, grått osv... Hihi!

I 14 år har jag prenumererat på National Geographic, den svenska versionen, ända sedan dess start. När jag fyller jämt nästa gång (om ett år) är det äntligen dax för mig att skaffa finaste skåpet till tidningarna. Och DET mina vänner är inte i grått, vitt eller svart det är i GULT. Crazy, men åh vad jag längtar efter den plats mina tidningar förtjänar.

Senaste toffelleveransen fotade jag på nyinköpta betongbänken, från Svenssons i Lammhult, som nu står utanför vår entré. Ja ja ja, den ÄR grå men det är ju faktiskt den naturliga färgen på just betong. :)

MEN tofflorna, - ja de var inte färglösa. Jag har kärat ner mig i modellen classic just nu. Skulle kunna göra hur många sådana som helst. Hur skulle dina se ut om du fick välja? (oops, det får du ju faktiskt också göra hos mig, hihi)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar