fredag 3 augusti 2012

På fötterna på jobbet?!

För 12 år sedan köpte jag ett par träskor i Åhus (Skåne) på sommarlovet och när terminen började i augusti klampade jag runt i just mina nya fina marinblå träskor med skånemotiv på i lektionssalarna. Det var perfekt att ha på jobbet! :) Under förra läsåret hade jag bytt ut mina skånetofflor mot ett par grå och ett par rosa men det var fortfarande träskor jag klampade runt med i korridorerna. Jag älskar träskor!

Vad ska du ha på fötterna på jobbet i höst? Inom många yrken har man någon form av arbetsskor och jag har sålt många många tofflor (framför allt pu-plast) till tjejer inom vården, skolan, barnomsorg mm. I höst kommer de glida runt i sina nya fina tofflor som de designat helt själva.

För er som bor i Göteborgsområdet och är toffel/träsko-nyfiken kan det vara kul och komma hem till mig och prova modeller och storlekar. Jag kommer ha Öppet Hus söndagen den 12 augusti klockan 15-17. Maila om du vill komma! toffelanna@gmail.com

Kanske ett par pu-tofflor på jobbet i höst?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar