onsdag 29 augusti 2012

Att synas eller inte synas, det är frågan....... :)

För mig har det, redan från start, varit viktigare att toffelanna. of Sweden syns på bra och rätt ställen än att företaget syns alls. Att finnas ute i sociala medier är helt rätt för mig och företaget, det är där mina toffel-kunder finns. Det är kul att studera Facebooks statistik över var de som tittar in på min fb-sida finns någonstans, allt sprids så fort både i och utanför Sverige. :)  Men den allra bästa reklamen är, trots alla sociala medier, ni alla finingar som beställt träskor och tofflor av mig och går runt med dem och stolt visar upp dem på jobbet, i grannskapet, på fester osv.

Självklart kan man dock inte säga nej när lokaltidningen där jag bor vill skriva några rader om toffelanna. of Sweden, det är bara att tacka och ta emot reklamen. Kolla in sidan 10 i senaste Torslanda Tidningen:
http://pdf.tidningen.se/flashpublisher/magazine/235

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar