lördag 24 augusti 2013

Tar paus!

Väl tillbaka i rutiner efter sommaren insåg jag, ganska snabbt, att det skulle bli viktigt att prioritera rätt i höst. Nya arbetsuppgifter på mitt jobb skulle pusslas ihop med barnens aktiviteter, motion, vänner, trädgård osv. Hur vet man att man prioriterar rätt då? Det vet man kanske inte men jag vet när det inte blir rätt och det är när man känner att man prioriterar bort sina barn, det går ju tokbort såklart.

Jag har valt att prioritera bort Toffelanna i höst. Jag hoppas att jag får rätt när jag säger "vi säger inte hej då vi säger ses snart igen!"

Kram och tack alla ni som velat beställa nu och som tålmodigt väntat på att jag skulle bestämma prioordningen för hösten. :)

Nu säljer jag ut stora delar av min provkollektion. Titta gärna in under fliken "utförsäljning" ovan och maila om du hittar något av intresse.

Jag önskar er alla en underbar och färgsprakande höst!

// Bästa toffelhälsningar! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar